Sådan ændrer du det betalingskort der er tilknyttet din medlemsprofil. 

Udløbet/mistet betalingskort

Hvis du modtager en e-mail fra ForeningLet omkring afmelding af hold, kan dette skyldes, at du har fået nyt betalingskort. Hvis dette er tilfældet skal du gøre følgende:
  1. Er du under 25 år eller instruktør eller frivillig, klik HER Er du over 25 år og IKKE instruktør eller frivillig, klik HER
  2. Log ind med dit brugernavn (mail eller medlems-nummer) + kode. Har du glemt koden kan du bestille en ny på samme side.
  3. Gå ind under Betaling/økonomi
  4. Afmeld det aktiverede kort
  5. Tilmeld dit nye kort
Når dette er gjort, bedes du sende en mail til info@odensesportscentrum.dk og bekræfte at ovenstående er sket. Hvis overstående ikke virker, eller du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Ring: 6611 8898 mandag – torsdag kl. 17.00-20.00.